onsdag 1 februari 2012

Oh my god...

...I can't believe it.

Fruktansvärt sur och ilsken nu..
Att folk ska vara så in i helvete svåra att tas med, att folk ska tro att dom kan göra vad dom vill med alla människor, bara för att dom råkar sitta lite högre på stolen än andra.
Dessa AUKTORITETER...
Dessa förbannade auktoriteter.
James Bond var auktoritet, han hade tillstånd att döda.
Det verkar alla myndigheter också ha, fast på det psykologiska planet.

Att folk kan vara så snåla och så tvära och så elaka att dom kan ta ifrån en person det enda man kan leva på i dagens jävla samhälle; pengar. Bara för att man kanske är sjuk lite för länge.

Så gjorde man i skolan också, vill jag minnas. Men det kunde man åtminstone fixa till tills nästa månad, men med dessa auktoriteter som tror att de hjälper blir man utan i fyra månader.
Jag får bara lust att krypa in i ett hörn, skita i allt, trycka i hörlurarna och lyssna på all den gamla goda punken eller lyssna på en ljudbok med Robin Hood.

Passa er jävligt noga auktoriteter!
Innan jag blir en Robin Hood jag med!
Håll hårt i pluskan kommun', innan jag tar allt för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar