tisdag 24 januari 2012

Frys!

Ja, idag och igår har jag fryst som en hund!
Fy tusan vad kallt det har varit i min källare, om det nu inte är så att en börjar bli förkyld. Vilket vore väldigt opassande nu!
Hur kommer det sig att jag alltid lyckas bli sjuk när jag börjat träna?
Visst, blodet börjar rusa och flyttar sjukdomar till kroppen snabbare och sådär, men varje gång? Seriöst?
Jaaja, ska titta runt lite mer på Reddit innan jag börjar mitt, första på en vecka, träningspass.
Svårt att välja mellan Zumba, och då får vara ensam i träningsrummet(me no like), eller sätta in älskling så han får spela något medan jag gör lite annat smått och gott.

Hmm..
Han får välja det.

Resten av dagen kommer nog gå åt till att spela eller något sånt.
Kanske söka något jobb eller så.
Det skulle inte sitta fel med någon slags inkomst..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar