måndag 23 januari 2012


Jag är vacker.
Jag har många fina kroppsdelar.
Hakar man bara inte upp sig på de stora delarna och börjar istället titta på de mindre, mer gömda guldkornen så kan man hitta att man är väldigt fin.
Min näsa har en väldigt fin form, nästan oavsett vart ifrån man ser den. Min underläpp är underbart fin, överläppen är fin också men inte lika fin. Sträcker jag bara på mig lite får jag en jättefin hals. Mina handleder är fina. Sen är det nog inget mer jag egentligen tycker om på min kropp, tungan har jag alltid älskat så det är ingen nyhet.

Tänker starta en ny blogg föresten, en sån där viktblogg. Tänker inte skriva upp allt jag äter för det är alltid någon som klagar på att det blir fel. Men jag tänker skriva upp hur vikten går och hur jag tränar. Lägga till en bild också, så det blir lite finare och roligare att se på.
Jag har börjat träna lite, men har haft en paus i detta eftersom jag har varit hemma hos min älskling där träningsredskapen som jag har hemma hos mig inte finns. Så från och med idag kommer det att komma upp en bild och lite text om vad som tränas.
Här är bloggen och jag hoppas att jag kan få lite hjälp till motivation från någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar