måndag 23 januari 2012


nu börjar vi om med den här bloggen. Vissa saker är kvar, vissa inte. Jag kommer troligen att förstöra den här bloggen med en massa tråkiga saker som "information om mig"-listor och dylikt.
Annars kommer jag väl bara ventilera ut min ilska över saker och ting.
Det finns en chans att jag inte kommer att kunna få jobb tack vare den här bloggen, beroende på om hela det här arbetslivet kommer vara med eller emot mig.
Oro, sorg, ilska, kärlek. Jag kommer nog att släppa hela poesi-grejen och köra på annat. Mer vardagligt.

Klockan är iallafall 05:24 när jag skriver detta. Jag har dygnat inatt igen, gjorde det igår också. Nu är det mest för att jag ska agera skjuts idag åt min älskling tidigt tidigt på morgonen. Kunde inte somna för att min säng är så stor utan honom, tyckte väl att det var strunt samma.

Nåja. Dagboken för nu är avklarad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar